Sjukstuga

Franks feber är förbi. Passande nog så blev då Edith superförkyld. Sen jag. Smörjan går runt! 

Frank och jag festade till det i söndags och beställde pizza och kebab med hemkörning när Victor jobbade. Jag får ju äta mjölkprotein igen och halleluja för det! 


Glada miner när det vankas mat! 
Edith ser också sugen ut på att hugga in på en kebab! 

Min son skulle nog behöva uppsöka en frisör i veckan, han har ett riktigt svall! 

Eddi har som sagt fått ta över brorsans sjukdom och är inte alls piggelin. Vanligtvis håller hon ju låda och leker och grejar men idag har hon mest gråtit och lagt ner huvudet i mitt knä (och torkat snor på mina jeans..) 



Snor, dregel, och andra kroppsvätskor gör att fröken Johansson har ca 4 ombyten per dag. Men bara för att man är sjuk så betyder det ju inte att man kan ha på sig vad som helst. Nån klass måste det ju vara, tycker Edith 😉

Jag hoppas att hela familjen vaknar upp pigga och glada imorgon, för då är det helg! 
Och nästa vecka börjar födelsedagarna att dra igång och då kan vi inte ha någon sjukstuga! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0