Bedrövligt dålig uppdatering

Det är min sambos ord om den här bloggen.
Så är det! 
Det här hänt mycket sen sist. Då var det fullt med snö och vi var i Boxholm och åkte pulka med Mia, Anton, Astrid, My, Stella och Loke. 





Samtliga bilder är såklart tagna av Mia 😘 tack snälla! 

Vi har också varit i Maden med Per och Karina. 



Jag har gått en vända på kryckor men i torsdag var jag på US och fick två härliga kortisonsprutor i SI-lederna. När man haltar runt här hemma så får man se efter var man sätter ner kryckorna! 

Edith är inte fem månader längre utan snart sju..
 ..och äter mat för glatta livet! 


Har börjat ge sig ut på äventyr i form av baklänges ålande (precis som sin storebror) och i gåstolen.

Hon sitter gärna på köksbänken och spanar på folk. 

Men allra helst hänger hon med storebror som gör allt för att hålla henne nöjd! Vilket INTE är det lättaste alla gånger. 


Brorsan då? Han laddar inför den stundande födelsedagen då han äntligen ska bli fem år! 
Han har även hunnit med att åka fyrhjuling med pappa.. 
Snickra med pappa.. 

Och hänga på pappa.

Men den här helgen har han mest spenderat i soffan med närmare 40 graders feber. Idag är han dock på bättringsvägen och började dagen med att göra en robotdräkt. 

I måndags var vi och tog ett tjusigt familjekort

Jag må vara partisk men det är två rätt så fina ungar det där 😍 
Men den här gången blev det utan våran älskade Clint. 


Det är snart 10 månaders sen han dog men han saknas ändå varje dag. ❤



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0