Nu är glada julen slut

Nu är det färdigfirat för i år tänkte jag skriva men det vore ju lite sorligt, med tanke på att året just har börjat. 

Juldagen började tidigt. 04.10 steg Frank upp. Victor kom hem från jobbet 09.00 och då åt vi frukost tillsammans. (Fem timmar efter att Frank har gått upp men det verkar inte bekomma honom!) 
Jag hade dukat och tänt gran och ljus i uterummet.
Victor, alltid mitt i en tugga! 
Familjens drottning, iförd turban, framför granen.

 Efter frukosten så blev det paketutdelning och trots att Victor och jag tidigt kom överens om att inte köpa julklappar till varandra så låg det inte mindre än 5 (!) paket till modern under granen. ❤

Jag fick bland annat den här klockan som jag tycker är frän! Japp, ett ord fler borde använda oftare! Frän! En klocka med snobben som spelar baseball. Hans armar är visarna så dom står bara i rätt riktning när klockan är 10 över 10. 
Så fin!! 😍
Resten av juldagen spenderades hemma hos Per och Karina. Dom enda som fastnade på bild där var far och dotter.

Nyår firade vi här hemma, Victor, jag, Frank och Edith. 
Victor och Frank dukade nyårsfint med champagneglas och partyhattar.
Även Edith var inkluderad i brorsans dukning 😂





Victors och mitt 10: e nyår tillsammans. Vi räknade ut att någon av oss jobbat över tolvslaget 5 av dom! Första nyåret utan vår älskade Clint.
Men trots att det "bara" var vi, här hemma, så blev det mysigt ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0