Jag borde sova..

För det gör båda mina barn! 
Men snabbt ska jag slänga in lite bilder från senaste dagarna. 
Victor jobbar men när han kommer hem imorgonbitti så är det helg. Vi får se hur helgen kommer att bli, då vi ska starta med ett besök på BVC och 5-månaders vaccination. 
Frank fick feber av den minns jag, vi får se helt enkelt! 

I söndags var vi hos mamma en sväng och där var även kusin Saga och hennes föräldrar.

Edith och Saga 

Frank har åkt pulka och snowracer för fullt senaste dagarna. Det gäller att passa på! 

Och syrran tittar på ifrån vagnen 

Frank och jag har bakat! Är det något jag har lärt mig när det gäller att baka med Frank så är det att: 
1. Det måste vara god smet att provsmaka (matbröd går bort!) 
2. Det måste bli klart fort
3. Ju mer färg, strössel och pynt desto bättre! 
Jag kan ju fortfarande inte äta ägg eller mjölkprotein så det är ju lite klurigt att hitta på något bra men igår gjorde vi ett gäng fruktmuffins. Det gick hem! 

Edith sover uruselt just nu men hon har senaste dagarna både lärt dig att rulla runt och sitta. Den dåliga sömnen hänger kanske ihop med det. 
Men hon är oftast glad ändå! Speciellt om brorsan och pappa är i närheten. Eller om det vankas mat! Risgröten hon har börjat med slinker ner fort! 


Nehe, verkligen bäst att sova. Känner jag mina barn rätt så kan dom vakna när som helst!





Kommentarer
Postat av: Anonym

https://fridasvegobak.se/

2021-01-22 @ 14:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0