Eddas nya vrålåk!

När vi väntade Frank så köpte vi en Britax Go och eftersom han aldrig åkte vagn så var liggdelen som ny! Sittdelen har däremot stått ute i ett och ett halvt år på dagis när Frank sov där. Så den var i risigt skick + att ryggfällningen är trasig. 

Edith har ju åkt i liggdelen sen hon föddes (tack gode gud för det!🙏). Men dom senaste veckorna har hon bara åkt "vagn" i babyskyddet eftersom hon blir galen om vi lägger henne ner så att hon inte ser något. 
Vi var därför inne i stan och kollade på lite nya sittvagnar för att se vad vi ville ha.  
Provkörningen ledde till att vi gick därifrån med ett visningsex. Smidigt! 
Så nu glider tösen runt i en Maxi Cosi Lila XP.
Jag är ju verkligen ingen barnvagnsnörd, långt ifrån. Jag hade inte ens en aning om att Maxi Cosi gjorde vagnar. Jag har också extremt dålig kolla på kombi/duo/sulky och fan och hans moster allt vad dom kallar vagnarna. Men vi fastnade för den här. Den är rejäl! En fröjd att köra i skogen och har en sufflett som går att fälla nästan ända ner i vagnen, vilket jag tänker blir toppen i sommar. 


Brorsan kör såklart! 
Drottningen Johansson har börjat hoppa över en av punkterna nedan. Det är mycket milk and snuggle men inte så mycket sleep. 
Sover bäst gör man givetvis PÅ mamma. 
Kan vi hoppas på en fas? 😉 
Söt är hon iallafall, skruttunge! 

Det är tur det som Victor och jag brukar säga, att vi har söta barn. När en av dom styr och ställer nätterna långa och den andra vaknar senaste klockan 05.00 😴 som sagt, tur att dom är söta ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0