Brunnsviksbacken

Pulkapremiären är avklarad. 10 minus och en vit backe är inte så tokigt 😊 
För vissa var det ju inte bara pulkapremiär för året utan i livet! 
Hon älskade det! Vilket inte var så oväntat..
Dom är verkligen sina varandras motsatser syskonen Johansson. När Frank var lika gammal så ville han INTE åka pulka. När fröknarna på dagis hade satt honom i en pulka och kört ner för backen så sätt han knäpptyst. När dom sen frågade om han ville åka igen så svarade han " Nej, nej, nej" ♥️


Men som 5-åring är det en riktig pulkakille! 😊

Och när deras pappa är med så kan allt hända. 
Ingen kom till skada när bilden togs....

Alltid lika stilig 😉 ♥️ inga termobrallor här inte! 

Edith har Franks gamla overall och skor på sig. ♥️ 
Frank 20 månader, Edith 15 månader.
Frank är på väg till förskolan här, iförd min mössa och med sin "otte" i handen. 

Sjukstugan fortsätter här hemma, även om jag hoppas vi är på upploppet.
Vi försöker underhålla oss så gott det går. 
Frank och jag byggde ett pepparkakshus.
Frank har dekorerat det så fint! 10 plus! ♥️ 

Lite glutenfria pepparkakor gav vi oss på också, så lilfis kunde vara med. 



Jag har roat mig med att slå in julklappar på kvällarna. Jag tänker att börjar man i tid så kanske det inte blir så övermäktigt på slutet. 
Jag fyndade Ediths julklapp i somras till typ 70 % rea. Då blir man nöjd! En liten dockvagn som jag nu har sytt täcke, kudde och madrass till. 
Inte alla dockor som får sova i linnelakarn! 


Vi får se om det blir dockan eller bolibombadraken som får åka där i. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0