1 år, 7 år, 10 år

I söndags blev våran prinsessa 1 år! 
För ett år sedan klev vi innanför dörren klockan 13.00 den 22 augusti med en 8 timmar gammal Stina, som två månader senare blev en Edith 🥰


Här är ungen bara 4 dagar gammal och firade av sitt första leende! 

Älskade skruttunge! 
Hon är helt makalöst envis och blir så arg om hon inte får eller kan göra som hon vill. Hon lärde sig sitta 5 månader gammal, kröp på 7- månadersdagen och kunde springa i skor 11-månader gammal. Hon älskar mat, all sorts musik och att leka på Franks rum (vilket inte alla gånger uppskattas av brorsan men oftast!) 

Vild, rolig och väldigt söt 💜





Så i söndags hade vi ett litet kalas för pärlan. 
Det blev inte så många kort yagna då, det var bara födelsedagsbarnet och tårtan som fastnade på bild. 

En svantårta med äpple och kanelfyllning.

Edith fick ju tyvärr inte någon tårta. Hon äter fortfarande inte mjölk, ägg eller gluten så det kändes som ett hopplöst bakuppdrag. Men hon var glad ändå! 


Glad 1- åring i klänning ärvd från mormor 💙

Igår gick ett annat jubelium av stapeln. Victors och min 10-årsdag! Något firande blev det dock inte. Frank, Edith och jag är förkylda och Victor hade passande nog tagit sin andra vaccinationdos dagen innan och låg därför i feber hela dagen. Tjoho 🥳 men 2031, då ska det firas! 

På middag i Malmö 2011 ❤

 Och som om inte det vore nog så är det på söndag 7 år sedan vi köpte vårat hus! 
Nyinflyttade! 
Tiden går fort gott folk, väldigt fort 😊

Men ett helt inlägg med bilder på alla familjemedlemmar utom en går ju inte! 
Så här kommer han! 

Simmande i Sjögarpssjön. Här har han varit inne i vassen och plockat blommor till mig. Imponerande, själv är jag livrädd för sjögräs! 

Poserande på Astrid Lindgrens värld

Och midsommarfin! ❤❤

Nu ska Frank och jag måla, medan vilddjuret sover middag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0