Hej mitt vinterland!

11 april! Vad hände? 
Inte okej! 

Den här helgen går inte till historien som den roligaste. Victor har jobbat fredag- och söndagdygn så jag och barnen har försökt att överleva utan honom. Frank fick lyxen att sova hos mormor i fredags. Skönt gör honom för Edith har haft några riktigt dåliga dagar med mycket gnäll, lite sömn osv.. Det är många vändor fram och tillbaka om den lilla fröken tål mjölkprotein eller inte men det lutar tyvärr mot att hon inte gör det. 

Men här hon glad lilla fröken! Hon har två lägen, antingen mår hon inte bra och då är det mesta skit, i övrigt är hon vår lilla solstråle! 
Som ska klättra på allt! Hon är inte ens åtta månader och hon kryper, klättrar och ställer sig upp. 
Frank försökte aldrig ställa sig upp i spjälsängen, han fick därför ha den tills han var 3 år. Jag bävar för att madame Johansson knappt kan ha den till 1 årsdagen. 

Krasslig men fredagsfin ♥️ 

Nu ska jag släcka (med andra ord dra för mörkläggningsgardinerna eftersom det fortfarande är ljust ute 🙈 ) för känner jag mina barn rätt så ska vi snart gå upp igen! 
I lördags gick jag och Edith upp 03.10. Jag gjorde klart för henne att "det här gör vi aldrig om" men jag är osäker på om budskapet gick fram. Det är tur att dom är snälla! 😍 😴
Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0