19 april

För ett år sedan låg Victor och jag sjuka i covid 19. Då kunde vi aldrig ha anat att nu, ett år senare, så härjar sjukdomen fortfarande. 

Jag hade Edith i magen och var ungefär halvvägs igenom graviditeten och på torsdag blir hon 8 månader. När vi låg sjuka så var jag helt övertygad om att när det var dags för henne att titta ut så skulle allt vara som vanligt igen. Herregud så fel man kan ha. 
Att föda barn 2020 blev ju speciellt. Det var inte något vi kunde anat den där decembermorgonen 2019 som vi fick veta att vi väntade Edith ♥️ 
Lyckligtvis så hann Victor att vara med på ett (av totalt fem) ultraljud och han var med under förlossningen. Men däremot så hoppade vi ju helt över BB-vistelsen, där Victor var bannlyst, och det var minst sagt speciellt att kliva innanför dörren här hemma med en 8 timmar gammal bebis. 

Nog om det! 

Idag har Victor jobbat. Resten av familjen har haft kompisar här! Frank har haft Anton, Edith har haft Astrid och jag Mia! 

Som vanligt har Mia tagit fina kort på våra skatter ♥️ så roligt att dom har roligt ihop ( både våra söner och döttrar!) 

Grabbarna grus och deras gemensamma intresse: monster trucks!

♥️ Bryllingkram! 

Här fångade Mia en nöjd liten Edith! 
Som har sovit i sitt rum inatt och sovit som en prinsessa ( men sånt får man inte tala högt om för det får man äta upp senare!) 

Nu ska jag krypa ner i sängen med en härlig begynnande migrän. Det är det värsta som finns när man somnar med huvudvärk och vet att man troligtvis kommer att vakna med den också.. så kan det va! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0