Mallorca Alcudia

Hemma igen efter en helt fantastisk semestervecka på Mallorca. 
Karina, Per, Emma, Fredrik, Fabian och vi har spenderat 7 dagar på Zafiro Bahia i Alcudia. 

Förutom två dagar med sämre väder, som spenderades inne i Alcudia respektive Palma, så här vi njutit av sol vid pool/strandkanten.  

Våra barn, våra fina grabbar Frank och Fabian är en fröjd att resa med. Så duktiga, både på flyget och sedan resten av veckan. Guldstjärna till dem båda! ⭐ 

Jag har ju en och annan bild 😄 det brukar vara Victor som fotar mest men den här resan har jag inte legat på latsidan. 100 bilder är tagna och här kommer ett axplock! 

♥️

Flygningen som vi bävade mest inför gick som en dans och Frank brydde sig inte mer om den än om vi åkt bil! 

Helnöjd över att få köttbullar mitt i också! 


Hotellet var jättefint och låg precis nere vid havet.

Stora sängar vid poolkanten

Även om vi mest hängde vi den här poolen med sjörövarskepp!  

INNE i hotellkorridoren var det full växtlighet. Stora palmer som växte under glastaket. Undrar hur dom gör när dom måste avverka? 🤔




Bad bad bad och så lite sandslott. Pappa och Frank busar och bygger och mamma, *hrm* lyssnar på ljudbok 🙈 








Den regniga lördagen tog Emma, Karina och jag bussen in till palma. Det var ett mycket bra beslut för i Palma sken solen 😎





Varje kväll tog vi en lite sovrunda med Frank så att han somnade i vagnen, så att hans mor och far kunde jobba sig igenom hotellets drinklista ihop med resten av gänget. 


Jag hade kunnat tänka mig ett "litet sommarhus" där i området 😉 
En middagslur i solsängarna för stora..

Och för små..

Kvällsnygg kille

Resesällskapet

"Titta va mycket mat jag har ätit Fabian!"

..Även om det var 90 % frukt som slank ner i den där lilla magen..

Kusinbus i poolen..

En uppvärmd pool (som vi upptäckte sista dagen..😳) 

Ett litet toabesök...😂

En kvällspromenad..

En stolt pappa.. 

En stolt mamma..
" Mamma, jag vill gå neeeeer! " "nej, stå still och le nu Frank, vi ska ta finkort!!"

7 härliga dagar, tack för att vi fick följa med! ♥️ 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0