Underbara lördagar!

Idag har det varit en Frank&Mamma-lördag eftersom Victor har jobbat. 

Vi startade dagen hos farmor med melodikryss. Efter det åkte vi till Brandstationen för att hämta mitt körkort som Victor hade. Frank ÄLSKAR att åka till Brandstationen! För att titta på brandbilarna tänker ni? Nej, nej, för att spela innebandy, äta glass och krama på pappa! Brandbilarna är strunt samma! 😂 
Väldigt nöjd kille som fick prova pappas jacka! 


När vi kom hem åt vi lite lunch och jag tänkte att Frank skulle sova lite middag men icke! Han sover sällan middag längre 😒 vilket hans föräldrar gärna skulle göra!

Så vi bakade chokladbollar istället! 

Vackra skapelser! Frank har också "jullat" därav lite avlång form på vissa av dom! 😃

På eftermiddagen har vi tvättat, städat och lekt. Frank hjälpte dessvärre inte till så mycket med nr 1 & 2. 
På kvällen har mamma och Påhla varit här och vi har ätit lite köpemat. 
Jag vaknade täppt och lite halvrisig i morse och började leta nässpray. Hittade en flaska, blev glad tills jag upptäckte att den var slut.. Hittade en kartong, som var tom, en flaska till som var slut osv. osv. 

Det blev ingen nässpray för mig.. 🤧 

Vi gav oss även ut på en liten promenad, i tron om att det skulle vara roligt och skönt! När vi kom ut så var det molnigt och halv storm. 

Annars har det ju verkligen varit sjukt lyxigt att det har varit så soligt och fint i februari. 
På jobbet har jag solen skinande rakt in på mitt skrivbord fram till lunch! Så skönt! 

Här är från i veckan när jag invigde nya tröjan och...
 
...våra nya snygga termosmuggar! 

Suveränt till morgonkaffet! 

Nu har jag bäddat ner mig i nytvättade lakarn och kommer alldeles strax sova som en stock. Lördag eller inte, nu är det läggdags! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0