Veckan som gått

En vecka fylld med jobb och restaurangbesök har passerat. 
I torsdags var jag inne i Linköping och hade avskedsmiddag för Sandra som har slutat på hotellet och igår var jag där igen. Då träffade jag Pia och Helena på Yellow Fellow för att äta mat, dricka drinkar och prata skit 😊 
Jag var trött och febrig när jag skulle åka men det löste ett par värktabletter, rött läppstift och färgglada drinkar! 

Helena smygfotad när hon inspekterar kycklingen 😉


En mysig och välbehövlig kväll med efterföljande sovmorgon för att ladda batterierna för nästa vecka som består av jobb, jobb och lite mer jobb. 

Och förhoppningsvis även lite bus med grabbarna grus. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0