Majblommor

Igår kom en söt liten tjej och sålde majblommor hemma. Så idag har jag nya "örhängen" Jag tycker det är lite roligt att sätta pins i öronen, man kan ju inte vara som alla andra när man kan vara sig själv  😁 


Nu sitter jag på tåget mot Linköping och lite after work. 
Jag har haft lite svårt att komma ihåg att ta min mediciner på kvällarna men igår kom jag på en lysande idé! 
En svåröppnad burk ( för Frank skull..) genomskinlig på nattduksbordet. Nu KAN jag inte missa dom! 

Även om det ser en aning speciellt ut.. 

Fick fina blommor av Frank häromdagen, han gillar att plocka vårblommor när han är ute och går och ger dom till mig efter som " Mamma ääääääälskar blommor" som han själv uttrycker det. Så söt. Blommorna är ju dock inte så långa i skaftet, men då är den här vasen suverän! 
 
Friday!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0