Vi firar på!

Två middagar av tre avklarade. Imorgon kommer familjen Johansson /Ekholm och sen har vi firat färdigt för i år! ( sen laddar vi om för nästa veckas två-åring! 🙈😅) 

Vi är så bortskämda och får så mycket fint! 
Jag ligger just nu nerbäddad i våra nya linnelakarn som vi fått av mormor och morfar. Så himla mysigt! 😊 
Den här superfina kavajen hade jag önskar mig av min kära mamma och mycket riktigt dök den upp i ett paket ☺️ 
(null)

Tyvärr så var den för stor och de hade inga kvar i butiken i XS så när mamma och jag var nere på stan idag på förmiddagen så bytte jag kavajen mot en blus och den här snygga skjortan.
(null)

Såå nöjd! Ännu mer nöjd blev jag när jag gick in på Nelly och såg att det fanns en kavaj i XS kvar på deras hemsida och klickade hem den också! 🙊 oops!  

Våran lille pallevante är piggare, vilket är skönt! Vi hoppas att han är helt frisk och kry nästa vecka när det vankas 2-årsdag! 
Här är från gårdagens lilla promenad
(null)
(null)

Det fina märket på kinden har han fixat alldeles på egen hand! 

Avslutar med den fina blombuketten som står i hallfönstret som jag fick av Martin och Josefin igår. Så fin!! 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0