Skärpning

Ne, det får ju bli skärpning på bloggandet här, jag kommer knappt ihåg hur blogg-appen fungerar så längesen är det jag skrev något. Men jag har bokstavligen knappt tid och ork att gå på toaletten! 
Victor är sista veckan nere i Skåne nu så på fredag kommer han hem igen. Ska bli så skönt att vara två igen! 
Franks och mina dagar går ut på att han väcker sin ömma moder vid 05.00 och sen åker vi till jobbet/dagis runt 07.00 (beroende på F:S morgonhumör) sen kommer vi hem igen runt 17.15- 17.30 och då har vi två timmar med mat/bad/lek/läsning och sen somnar vi som stockar båda två 😊 

Jag drömmer om mina siffror hela nätterna så när jag vaknar så känns det som att jag har bokfört hela natten 🤓😴 varför drömmer man aldrig att man är en bekymmerslös miljardär dom ligger på en strand och solar och dricker drinkar? 

Jag undrar när all jäkla snö kommer att försvinna här på "vintergatan". Midsommar? 

Dom här bilderna är för exakt 1 år sedan. Då satt jag och Frank ute i trädgården och njöt av solen. 
(null)

(null)

Just nu är det så mycket snö att vi inte ens tar oss ner i trädgården 😒
 
Annars har det inte hänt särskilt mycket, vi var på 30-årsgalej hos Stefan förra helgen! 
Roligaste kvällen på väldigt länge! 

Han fick en öltårta av mig, Victor, Mia och Oscar. 
(null)

(null)

Nehe ni, klockan är 21.00, hög tid att sova! 😝 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0