Förvaring, förvaring och lite mer förvaring

Hur sjukt mycket grejer har man egentligen? Och nästa fråga, hur mycket ytterkläder måste en 1-åring ha? Stövlar, overaller, fleecetröjor och mössor överallt! 


Så jag kände att vi behövde snäppa upp fövaringsbiten här hemma. 

"Krokar" till Frank 

Stora klädnypor som jag målat i samma färg som väggen och sen sprayat på Franks bokstäver. 


Ny byrå från Jysk 

Jag hade velat köpa en begagnad och göra om men jag har letat länge utan att hittat någon bra kandidat. Så vi slog till på en ny. Jag kunde dock inte hålla mig från att göra om den lite.. 

Svarta läderhandtag istället för de silvriga. 


På nedre planet har vi en groventré som inte riktigt har utnyttjats. Men nu jäklar är det sköförvaring som gäller! 

Två hyllor som tillsammans rymmer ca 45 par skor! 👍🏼 

Så 
Nu slipper vi leta efter dom längst in i någon garderob.. 

Så nu är det lite mer ordning och reda på torpet! 

Idag har Lilleman varit på dagis. Jag har pantat ca 160 burkar/flaskor, bäddat, städat, handlat och tagit en oförskämt lång dusch. 
Efter dagis så åkte vi och hälsade på mormor och morfar. Vi åkte sen vidare till Tallåsvägen där vi firade Påhl som fyller idag! 🎉 
Nu är vi hemma och Frank sover som en stock och jag ska snart göra detsamma. Proppmätt efter all smörgåstårta. 

Imorgon kommer Victor hem och sen är det melodikryss! Första gången vi åker hela familjen till Götevi på ett par månader. 

Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0