11 veckor

11 veckor kvar till nyår! Då lägger Victor om sitt jobbscheman och vi får äntligen vara lediga samma helger. 

Vi börjar ju dock med jobbhelg men ändå! Längtar!! 

Min kära sambo har i veckan bytt telefon. 

Innan har jag kunnat sno alla hans bilder utan hans vetskap (mohahaha!) eftersom dom även funnits på vår surfplatta. Nu är det tyvärr slut med det eftersom han valde en samsung den här gången. Så den snygga bilden ovan är den sista bilden jag kan stjäla. 
Den är från i lördags när vi var taggade inför Melodikrysset hos farmor och farfar! Ja, jag är medveten om att Victors och min mentala ålder är ca 65-70 år.  ☺️

Vår älskade skitunge har fått kläm på det här med dagis nu. I måndags hade han enligt fröken "till och med haft lite roligt" 😂

Redo för att åka till dagis med sin älgryggsäck ☺️

 

Imorgon jobbar Victor så då får Frank bo hos farmor och farfar. På fredagnatt jobbar han också så då får Frank bo hos mormor och Påhl. Vad skulle vi göra utan våra fina föräldrar? Det är frågan det! 


Nehe, tre timmar jobb kvar och sen hem till sängen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0