Uterummet börjar ta form!

Nu händer det grejer på Brunnsviksgatan! Stommen är uppe och därmed så börjar uterummet ta form! Det kommer bli toppen! 👌🏼☺️ 


Idag hjälpte Lillsorken farbror Figge 👍🏼 
 

Hans insats? Sulta på hammaren och hälla ut all skruv. En naturbegåvning med andra ord!! 



Tre nätter kvar! Tre härliga nätter med solsken och lön! Underbart för vissa, mindre underbart för mig 😣🔫 
MEN jag älskar både solsken och lön, även om det bidrar till aningen mer stökiga gäster, så jag klagar inte. 

Frank har ju inte mindre än tre par solbrillor så han är redo för solen! Och sin första glass har han ätit också 👍🏼 min hemmagjorda yoghurtglass! För oss som vet hur en glass SKA smaka så kanske det inte var någon sensation men Frank älskar den. 

En halvtimme kvar på jobbet, sen är det dags att åka hem och sova! 

Hoppas ni får en härlig fredag och njut av solen!  😎


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0