Fjärde natten

Föräldraledigheten är slut och jag är inne på min fjärde natt. Det känns inte som att det var 1 1/2 år sedan jag gjorde det här utan snarare 1 1/2 månad! Det är roligt att vara tillbaka men jag saknar mina grabbar! Speciellt min lilla sork som jag är van att hänga med hela dagen (och ibland stor del av natten) och nu hinner jag träffa honom 3 timmar per dygn. Men det tar jag igen nästa vecka!! 


Han börjar bli så stor och lär sig massa nytt! Viktiga saker, som att kossan säger muuu 👍🏼. 

Det tog honom 5 månader att inse att det faktiskt inte var så farligt att åka bil och det har tagit honom 1 år att inse att man faktiskt kan åka vagn i vaket tillstånd OCH att man kan fortsätta sova i vagnen ÄVEN när den stannar. 

Jag bytte av Emma i måndags när jag gick på min första natt. Vi har jobbat i över sju år men gått om varandra med mammaledighet så det är så kul att vi äntligen får jobba ihop igen!! 

Det stod en paraplydrink och väntade på mig i back Office när jag kom till jobbet ☺️👍🏼

Man vet att ett par skor har varit sköna när dom ser ut såhär när man slänger dom! 


Hej då älskade trotjänare! 



Nu ska jag snacksa vidare på mina morötter innan det är dags att städa lobbyn! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0