Brandövning, läkarbesök, shoppingrundor och trädgårdshäng!

Då hade det gått en vecka igen för nu är jag snart inne på fjärde natten på lediga veckan! Det är fullt upp mest hela tiden. 

I tisdags var det brandövning för min del och läkarbesök för Franks del. Hans hostande och rosslande har pågått länge nu men vi hoppas att det blir bättre med lite hostmedicin 👍🏼 
Rasmus är hemma också så grabbarna var här och åt lite middag på kvällen. I helgen bär det av mot Göteborg där Rasmus, Erkan och Mats ska springa Göteborgsvarvet och Victor ska heja (latmasken 😜) 


I går var mamma och jag i Tranås på en outlet och fyndade kläder! Och idag har vi hunnit med en tripp till Linköping och efter det hängt i trädgården! 

Såhär trött blir man efter en nattvecka följt av en fullspäckad ledig vecka. 

"Jag går och läser en stund" 

Victor har mött den här synen tre gånger dom senaste tre dagarna! 😴😵



Här hemma byggs det uterum för fullt!
Frank har därmed invigt sina fina hörselkåpor som han har fått av sin morfar 

Alltså sista bilden 😂 han sneglar upp mot sin största idol, pappa!! Såååå nöjd! 


Frank har ett nytt bajsställe ☺️han kryper in och gömmer sig och kommer ut med en härlig bajsblöja! 

Vi hälsade på Franks kompis Manne i måndags och han hade ett bollhav som var väldigt intressant. Det här nämnde jag för Victor så i tisdags fanns det ett bollhav även på Brunnsviksgatan! 


Där även mamman fick plats 👍🏼


Imorgon bär det som sagt av mot Göteborg för Victor och jag och Frank styr mot Boxholm! 


Nu, läggdags! Lilleman tycker ju att det är morgon 04.30-05.00 👍🏼 😒🔫


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0