En semestermåndag

Sista semestervecka startade vi idag! Vi skulle fått finbesök i form av en liten födelsedagskille idag! Men Anton själv var lite snorig så besöket fick tyvärr skjutas upp 😔 

Jag kom på att Frank faktiskt också var sjuk på sin födelsedag. Snorig och lite feber. Det syns på bilderna jag tog på bröderna J ute i trädgården 4 april. 

Blanka men glada ögon! 😊 



I torsdags tog vi en miniutflykt till Vadstena. Jag är ju smygkär i Vadstena och försökte ju till och med övertala Victor att vi skulle köpt ett hus där istället. Men men, någon gång kanske ☺️ 
Vi tog en mjukglass och strosade runt. Lilleman fick smaka (läs: åt upp hela) 

Igår var vi förbi Emma och Fredrik och Victor och Frank hoppade ner i deras spabad. Frankt tyckte det var så skönt att han höll på att somna! 


I dag tog vi en sväng ner till Götevi och spanade in kossorna! Å så tog vi en glass med farmor och farfar ❤️ 


Mina fina sommarkillar! 


Nu ikväll har jag stått och märkt alla Franks kläder. Två veckor kvar tills det är dagisdags! 🙈

Nu är det läggdags! Imorgon blir det en tripp till....sopptippen! Japp, är det semester så är det! 😉👌🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0