SeptemberLördag

Min höst? Vart är min höst?
25 grader och sol.. Kan man inte spara dom här soldagarna och plocka fram nästa år runt midsommar?

I tisdags vaccinerades ju Frank som sagt och tyvärr så fick han feber den här gången.

Det bästa när man är sjuk är att få bli buren av pappa ❤️

Från att ha tokhatat vagnen så har det nu blivit det bästa sättet att få Frank att somna. I torsdags hittade jag en ny favoritrunda på 1 timme.

Jag är så glad att han äntligen tycker om att åka vagn! Att kunna plugga in hörlurarna och gå ut och gå! Guld värt!!

Idag har vi löst melodikryss hos farmor och farfar på förmiddagen, Victor jobbar så jag har ätit en riktig gourmetlunch i form av ost&broccoli-soppa!
Nu på eftermiddagen har vi hängt lite i trädgården och myst i soffan. Lite senare ska vi knalla bort till Per och Karina där jag tror det blir lite kvällsmat 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0