Nattning

Sitter i Franks rum och väntar på att han ska somna. Försöker mig på en ny grej med att han ska somna själv i sängen. Det går sådär.. Han ligger och låter som en uggla, hans nya grej. Ooooo, oooo, oooo.

Igår tog vi oss en liten tripp till Vadstena. Vi tog en förmiddagsfika och bara myste! Det är en liten tradition vi har med en Vadstenafika ute i septembersolen. Inte alls dumt faktiskt och i år var vi ju dessutom en till 👍🏼 å han var på toppenhumör och myste i vagnen

Idag har jag sett den, nya Bridget Jones! Korre och jag åt lunch på gula huset och såg filmen 14.45, nästan ensamma ☺️
Betyget blir: GALET bra!! Ett riktigt lyckopiller 😂

Imorgon är det jobb för Victor och Frank och jag ska på middag på Tallåsvägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0