Kvällsfika

Victor har köpt små Ben&Jerrys glassar till mig. Helt livsfarliga! Perfekt att plocka fram på kvällskvisten.

Bonde söker fru på tv men den riktiga höjdaren börjar ju klockan 21.00, dessertmästarna!

Victor jobbar dagtid den här veckan och är hemifrån mellan 07.00-17.30 Idag har lillsorken varit hos sin mormor på förmiddagen och i måndags var han hos sin farmor. Han börjar sakta men säkert sova bättre på nätterna men i måndagsmorse så var jag verkligen helt slut. Trodde jag skulle bli sjuk med världens huvudvärk och ont i hela kroppen. Det var nog bara sömnbrist för nu, efter två förmiddagar med lite barnpassningshjälp mår jag mycket bättre!
Vi har en ny höjdare här hemma, som kanske inte bidrar så mycket till inredningen 😝 men som uppskattas väldigt mycket av Frank! En gåstol! Giraffen är helt klart favoriten, den hånglar han friskt med!

Imorgon ska vi till mamma en sväng på förmiddagen och sen ska vi ut och gå med Mia och Anton!

Jag är väl en aning partisk men jag tror faktiskt att det här är VÄRLDENS SÖTASTE UNGE!!
Nu glass!!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0