Grattis världens finaste fralla!

Hur gick det här till? Våran älskade Clint fyller 5 år idag! Med tanke på vad han gjorde i lördags när han var själv hemma kan man tro att han fortfarande är valp 😡

Franks polisbok i aningen mindre bitar än när vi åkte hemifrån. Bulldoggen verkar inte särskilt ångerfull!

Men han är ju bra fin så han blir förlåten för det mesta ❤️

Victor jobbar idag också. Han är mer på Brandstationen än hemma just nu känns det som! Men Clint, Frank och jag åkte till mormor och morfar i morse och blev kvar till lunch!
Frank var så himla arg när vi åkte ur Mjölby och spegeln som vi har bak hos honom stod snett så jag såg honom inte. Han är ju fortfarande lite arg ibland när han åker själv där bak så jag tänkte inte mer på det och halvvägs till Boxholm somnade han. När vi kom fram förstod jag varför han hade varit så arg! 😂

Stackarn! Mössan hade visst glidit ner lite!

Tittade på gamla kort hos mormor och morfar!
Här är jag och Martin, nybadade och glada!

Nu är det snart läggdags här hemma. Frank sover fruktansvärt dåligt, både på dagarna och nätterna ( men är förvånansvärt glad ändå! ) men natten till idag var lite bättre så jag håller tummarna för att det är påväg att vända igen!

Godnatt godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0