Dessertmästarna

En förmiddag med mamsen, en eftermiddag med svärföräldrarna och en kväll ensam med lillsorken. Japp, det var min dag!

Nu ligger jag i sängen och tittar på ett riktigt favoritprogram, dessertmästarna. Dom gör pannkakstårta vilket givetvis har gjort att jag ligger här och är sjukt sugen på pannkakor.
Imorgon kommer farmor en sväng så då kan jag baka något gott! (Jag som har slutat med fikabröd 🙈 ). Det här programmet bidrar till sjukt dålig karaktär. Det svävar gräddtårtor, äpplemuffins och chokladkakor framför ögonen på mig! När farmor kommer får man göra undantag!
På fredag är det Ullaredsdags! Jag hoppas att jag och mitt bäcken är i toppform! Efter att ha varit bra i flera månader så har ju värken i bäckenet kommit tillbaka, tillsammans med värk i en hand och en handled. Tröttsamt är bara förnamnet. Så kan det va!
Sovdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0