Påsk!

Påsken är här och solen också! Tyvärr är förkylningen fortfarande närvarande också men den är inne på sluttampen nu, äntligen! 
Lillpysen har inte gjort entré än men den som väntar på något gott.. 😊 
Påskharen (läs mamma) var här igår med ett påskägg till mig och Victor. I år hade hon tagit i för kung och fosterland och kom med ett jättestort påskägg fullt med mumsiga saker ☺️ 


Vi har påskpyntat! 

Japp, mammahönan och småkycklingarna har hittar fram ur gömmorna! 

Clint och jag har precis kommit in från trädgården där vi har njutit av påskvädret! 

Jag och lillpysen fyller på med D-vitamin
Clintan har ett eget soldäck i form av den övertäckta sandlådan! 


Ikväll ska vi till Mamma och Påhl och fira födelsedagar! Storebrors 32-årsdag imorgon, Victors 27-årsdag på söndag, Morbror Thomas 49-årsdag också på söndag och min 28-årsdag på måndag! 
Som du ser lillpys så är det fullt upp med födelsedagar i helgen så du är varmt välkommen på tisdag! 😉 

Glad påsk! 🐣💐☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0