Ny tröja, bra bok och solsken!

Clintan och jag har mysmorgon medan Victor är iväg på begravning. Vi passar på att vila i soffan! 
Clintan har som vanligt lagt beslag på värmedynan. 

Jag läser den här boken just nu, väldigt bra! 
Problemet är att jag ligger och läser på natten när jag inte kan sova och den är riktigt ruggig! Inte någon lämplig nattlektyr direkt! 


Natten har varit riktigt dålig, har inte sovit särskilt bra alls faktiskt. 
Innan jag blev gravid så förstod jag att det skulle vara svårt att sova på mage ( av naturliga skäl) vad jag inte visste var att det också är helt omöjligt att sova på rygg och vissa nätter även omöjligt att ligga på sidan. Så två nätter i rad har jag sovit sittandes 👍🏼 
I lördags köpte jag en ny klänning som jag tänkte att jag skulle ha på alla kommande födelsedagskalas nu i mars! 
Köpte även en ny kofta som är helt underbar! Mjuk, skön och passar till det mesta! 
I eftermiddag blir det kaffe nere i trädgården tror jag! Solen skiner och metrologen har lovat 7 grader efter lunch! 😊☀️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0