Nezeril, gofika och the golden M

Vaknade 05.15 och mådde skit. Gick upp och snöt mig tills näsan var skinnflådd och drack therimin med honung och riven ingefära och försökte intala mig själv att jag bara är förkyld (inte döende). Klockan 07.40 kom Victor hem från jobbet så då gick vi och la oss igen. Lyckades somna i en sittande ställning (snarkandes och dreglandes..oh yes, very sexy! Lägg till en stor kagge på det så har ni en riktig pangbrud! 👍🏼) 
Vaknade sen vid tio och mådde ännu sämre! 

MEN dagens räddning nummer 1: 

Jag sa till Victor att antingen dör jag nu, av andnöd eller så får du åka till Apoteket och se om det finnas NÅGON nässpray som är okej att ta (förutom renässans saltvattenspray som är ett skämt!) 
 
Dagens räddning nummer två: GOFIKA hos svärföräldrarna! Både Victor och Emma hade varit och köpt fikabröd så vi avnjöt en riktig brakfika på deras inglasade altan. 

Dagens räddning nummer tre:

Ja, jag hann visst inte dokumentera innan jag högg in. 

Nu blir det nog sängen snart! Håller tummarna för att jag vaknar pigg så vi kan åka och fira min kusin imorgon som blir 18 år idag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0