Idag är det ingen vanlig dag..

.. för det är världens finaste Victors födelsedag!! 

Vi har firar varandra idag, vi brukar göra så eftersom det är mycket roligare att öppna paket ihop! 
Victor hade grundlurade mig, jag var helt säker på att jag skulle få ett presentkort och mycket riktig fick jag ett kuvert! Men inte med ett presentkort utan med en skattkarta som ledde till ett jättepaket som han har lyckats gömma för mig!
Och gissa om jag blev glad när jag öppnade.. 



En assistent från SMEG!! ❤️

I torsdags var vi ju hos mamma och Påhl som hade ordnat med födelsedagsmiddag för oss allihopa! Jättegod påskmat och fina paket fick vi! 

Nu när vi ska börja använda barnvagnen kommer vi även att börja använda entrén längst ner i huset och hade därför önskar oss lite hallinredning! 

Kombinerad bänk/skohylla 
Inklusive tjusig modellhund

En helkroppsspegel 
Som fungerade ypperligt för att ta en bild på min "vi ska ut på stan och äta-outfit"

Fick även en lampa att ha brevid amningsfåtöljen i pysens rum, bidrag till en ny torktumlare och supergott grönt te! 






Torsdagens kalasoutfit som prydde kalaskulan 

Idag har vi varit uppe i stugan en sväng och njutit av dom 14(!) graderna som Virres födelsedag har bjudit på! 
Vi tog en sväng ner till bryggan och även om det är skönt väder så längtar man ju till det är ytterligare 10 grader varmt och bikinin är på! 

Underlig fotograf det där.. 


Nu blir det soffmys och imorgon väntar mer firande.. Jag undrar vad det är för dag då?? 🤔


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0