Gravid och döende

Nej, det är nog inte så illa även om det är så det känns. Jag har fått Victors förkylning och det är längesen jag mådde såhär dåligt. Natten var en riktig pärs. Det brukar den ju vara men nu fick man lägga till en helt täppt näsa, ett bultande huvud och en värkande hals till listan på åkommor. 
Det börjar bli tufft det här. Två dagar kvar tills graviditet räknas som fullgången, sen är han verkligen välkommen så snart han kan! 

Mamma var här imorse med vitaminer och ingefära! En grön spenatsmoothie bland annat 👍🏼 

Försöker kurera mig bäst det går även om det är svårt eftersom det är gravidrestriktioner på det mesta!
Clint och jag har suttit i trädgården och njutit av solen nu i eftermiddag. 

Riktigt skönt! 
Nu kom äntligen Victor hem igen. Han fick åka på en brand i Boxholm i förmiddags. Nu får han återgå till sitt andra jobb, det vill säga vårda sin sambo! ☺️

Kommentarer
Postat av: Korre

Krya på dig! 😘

Svar: 🙏🏻 😷
Hejahallon

2016-03-16 @ 17:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0