Fiffigt!

Victor ville ha en "pillerdosett" till sina vitaminer och kosttillskott men med tanke på samtliga tabletter är helt enorma så finns det ingen stor nog. Victor har dock lösningen på allt och har nu lagt tabletterna i en låda för fiskedrag! 😂 Ja, alla sätt är bra utan dom dåliga. 



Det roligaste är att han även har gjort en låda till mig! "Fias antidepressiva"

 😊 

Mitt glassbegär eskalerar! Det är det enda som jag kan tänka på och det flyger Magnumar och glassbåtar framför ögonen mest hela tiden. 
Men nu har jag hittat lösningen! 
Hemmagjord proteinglass! 

Frusen banan och frusna bär mixas med 1/2 dl mjölk och 2 msk vaniljprotein. 
Funkar även med lite kakao istället för bären så blir det en chokladvariant. 



Kommentarer
Postat av: Korre

Haha himla fiffig kille de där! 😜

Svar: Ja, han har lösning på det mesta! 😂
Hejahallon

2016-03-04 @ 09:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0