Gör ett nytt försök

Nu ska vi se om jag kan få till det med lite text emellan bilderna.

Börjar med en bild från i fredags, när vi leker, som inte kom med sist.
Korre och Ritta har korvar bundna i ett snöre runt midjan som Mats och jag ska försöka fånga. Jag vann ☺️✌🏼️

Igår kväll kom Emma, Fredrik, Per och Karina förbi på en kvällskopp!

Syskonen Johansson och en pyjamasklädd Frank

Ikväll ska vi till Mamma och Påhl och äta. Jag bakade en mjölkfri vinbärs/jordgubbskaka imorse som jag tänkte att vi skulle smälla i oss efter maten.

Jag håller tummarna för att den här nya familjemedlemmen är där ikväll! Linus söta hundvalp!

Nu tror jag minsann att den där åskan är på gång, som dom har pratat om ska komma i fyra dagar nu.. Den är välkommen så att luften blir lite behagligare. Men imorgon får solen gärna komma tillbaka igen för då ska vi grilla med Emma och Fredrik och fira in semestern! 😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0