Visingsö

Här hemma ligger vi utslagna alla tre. Frank och jag i soffan, Clintan i korgen och Victor fick hoppa in och jobba hela dygnet så han kommer inte hem för ens imorgon.
Clint har spenderat dagen med sin favoritmops och dom har visst varit i Motala och strosat runt!
Frank och jag har varit på Visingsö med My, Stefan, Sam, Mia och Oscar. Ätit lunch, spelat bangolf och ätit glass! 😊

Jag och Frank hoppade över golfen, han tog en tupplur i bärsjalen i stället.

Det är ju helknasigt att vi kommer få barn alla tre inom loppet av ett halvår!

April, Augusti (eller blir det september??) och oktober.

Igår var vi på BVC för lite vägning och mätning. 4 månader gammal väger nu Frank 6660 gram och är 62 cm lång. Han började att äta gröt igår och det var gott!

Mums!!

Nu tror jag vi hot och lägger oss alla tre. Vi har lite att sova igen efter en usel natt och sen en heldag på vift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0