Snapchat, långpromenad och världens finaste pojkar

Idag började Victor att jobba igen. 4 1/2 vecka semester flög verkligen förbi! Det känns som att tiden överlag går väldigt fort. Lillsorken blir 4 månader idag! Det är så sjukt roligt att hänga med Frank nu, han skrattar, jollrar och är allmänt göddig (som Victor och Nanne hade uttryckt det) men det går lite för fort! Jag hinner inte med!
Nog ältat om det!
Victor och jag har ju tagit ytterligare ett steg in i framtiden och skaffat snapchat. Vilket är otroligt skoj!
Titta bara på dom här! 😂

Victor och hans pappa med varandras ansikten och jag och mamma. Får ju ofta höra att jag är lik mamma, efter att ha sett den hör bilden är jag nog redo att hålla med 😝

Eller våran söta son

I tisdags var vi i Götevi och passade på att ta en promenad och släppa Clint lös.
Vi fick sällskap på vägen ut av ett gäng ungdjur. Clint såg dom inte ens, yrskallen.

Ernst på tv och sen är det nog nästan dags att göra Frank sällskap uppe i sängen.
Imorgon har vi en fullspäckad förmiddag!
Avslutar med en bild på dom två finaste pojkarna som finns ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0