När katten är borta..

Victor har spenderat sin söndag på brandstation men imorgonbitti när han går av blir det lite lugnare på jobbfronten igen. Jag lyxade till det här hemma idag och beställde pizza med hemkörning! 😃 Pizzan skulle komma på 45-60 min. Efter 80 minuter kom min pizza, kall. Men jag var glad ändå! Efter pizzan kollade jag på en tjejfilm, "Har du hört ryktet om Morgans?" Riktigt rolig 😊 det gäller att passa på när Victor inte är hemma, romantisk komedi är inte riktigt hans genre. Å inte pizza heller för den delen!
Efter den tog vi oss en promenad i regnet ner till brandstationen där Frank och jag fick en privat guidning ☺️👍🏼

Det är en viss pappa som är väldigt stolt över den här killen som dagen till ära hade klätt upp sig inför matchen! 😉

Igår var jag och löste kryss hos farmor och farfar medan Victor var i Linköping på flygshow.
Jag hade med mig en kladdkaka som Frank och jag hade bakat klockan 06.00 på morgonen 👍🏼😴

Nästa vecka är helt tom i kalendern. Inte helt fel! Hoppas på lite mer regn så kan vi sitta inne och mysa!
Eller ligga på köksgolvet och spana in Victor när han lagar mat, en favoritsyssla här hemma.

Nu har jag krypit ner i sängen och tänkte somna till Wallander som går på fyran. Lillsorken sover redan, brevid mig. Han har dissat sin egen säng dom senaste nätterna men det får väl vara så. Det är ju ganska så mysigt att ha den där pysen brevid sig i sängen 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0