Mat! ❤️

Våran lille kille älskar mat! All mat! Banan, blåbär, morot, gröt.. Allt slevas in med största glädje.
Kladdigt blir det dock..

Idag var det mormor som skyfflade in gröten och det gick lika bra det!
Mamma, Påhla och Axa har varit här och ätit kvällsmat och lagat gräsklippare.

Just nu ligger jag i soffan och kollar på OC, säkert 10 år sedan jag såg serien. Älskar serier, hinner aldrig se en film men två avsnitt på en serie går bra, som blir lika långt? Det är knasigt det där..
Regnet fullkomligt öser ner utanför och lillpysen ligger och sover i sin säng i SITT RUM 👍🏼 vi får se hur natten går..

Här är sötungen igår när han provade sina fårtofflor.

Jag har en förmåga att tappa bort alla Franks mössor, för jag antar att jag inte kan skylla på honom än..
Så nu har jag sytt ytterligare en, av mitt gamla linne.

Sådär ja! Ett blogginlägg med fem bilder på Frank! Svårt att undvika när man som jag har överlägset sötaste unge! ☺️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0