Hundvalpsmys

Idag jobbar Victor igen så Frank och jag tog bilen till Boxholm imorse för att hälsa på mormor och morfar. Jag var ju bara tvungen att sticka in huvudet hos mamma och Påhl också och gosa lite med nya familjemedlemmen Axa.
Så liten och mysig!!

När vi kom hem från Boxholm myste vi i soffan, jag, Frank och Clint innan jag kokade blåbärspuré till lillsorken!
Roligt att kunna börja laga lite mat åt honom. Ska nog försöka göra äppelmos/puré av våra äpplen med någon dag.

Klart för frysen.
Frank provade lite till kvällsgröten och det fick tummen upp, han gillar verkligen all mat! 😃

Nu sover han gott i spjälsängen och jag ligger helt ensam i våran säng, vilket inte händer särskilt ofta!
Invigning av nya pyjamasen från Lager157 idag. Deras kläder är riktigt bra tycker jag 👍🏼 tillskillnad från Kappahls populära newbikollektion där alla plagg är trånga och små i storlekarna. Frank ser också rätt nöjd ut!

Nu vaknade Frank lagom tills jag skulle somna! 😫
Jaja, upp och vagga! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0