Ännu en prins är född

21 augusti, det blir lille Antons födelsedag ❤️. KnasAnton som egentligen skulle varit en Alma! Lite drygt fyra månader kommer det skilja på Frank och Anton. Vilka grabbar det kommer bli ☺️ och om två månader är det dags för Sam att få ett syskon! Blir det en grabb också mån tro? Eller ska vi äntligen få köpa en klänning? 😆
Ska bli mysigt att få träffa lille Anton! Och Antons föräldrar med för den delen 😉

Idag har vi som sagt kört melodikryss här hemma. Farmor, farfar, pappa, Victor och jag. Vi löste det även den här gången 👍🏼


Efter det gick vi bort till Emma och hämtade hem Clintan som hade fått vara där och hänga med sin favoritmops!

Firat Korre har vi gjort idag också! Jag har sammanlagt idag ätit åtta stycken kakor och bullar. Inte bra. Men gott.

"Är det okej om jag använder dig som kudde brorsan?"

Nu har vi krupit ner och lagt oss hela familjen. Frank ligger i sitt rum med dammsugare-appen på!
Han sover som en stock med den igång. Hoppas bara det håller i sig! Det känns som att när man precis har fått in en rutin eller något han gillar så skiftar det!

Jag hade väl föredragit en porlande bäck eller regnskog kanske men han gillar dammsugaren 👍🏼 knasunge ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0