1 augusti

Jag hade glömt hur ont det gör! Träningsvärken efter ett benpass på gymmet, satan i gatan.
Jag försöker trösta mig med att det gjorde lite nytta när jag var där igår iaf.
I lördags kväll hade vi barnvakt och hamnade på Meet med ett gäng kompisar. Vin, kycklingburgare och en kaffekarlsson på uteserveringen i kvällssolen, inte så tokigt!!

Igår var vi och åt hemma hos morbror J. Vi firade hans födelsedag lite i efterskott, eller ja, den var ju 27 mars...
Men det var mysigt! Hela släkten, (alla 10 ☺️) var där i hans nyinköpta hus.

Frank hängde hos morbror Martin

Idag har vi inte gjort särskilt mycket, tagit det lugnt bara. Ätit glass med Per och tittat på En man som heter Ove.
Vi har varit uppbokade varje kväll sen i torsdags nu och den här veckan ser ungefär likadan ut ons-lör så imorgon ska vi nog också bara ta det lugnt. Träna lite om benen tillåter!

På torsdag är han 4 månader den lille rackarn! Här i sin nya fina piké som farmor och farfar köpte i Barcelona.

Våran stora kille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0