Vi myyyyser!

Oj va vi myser här hemma. Jag är fortfarande fast i soffan MEN om man ska se det från den positiva sidan så hinner jag ju mysa med mina grabbar! 
Både Clint och Frank gör mig gärna sällskap i soffan! 


Det är lite trång att få plats alla tre i soffan men det går!

Vi har haft många besök dom senaste dagarna och fått massa fint till Frank! 

Det står blommor överallt här hemma! Igår kom ett blombud från kollegorna på jobbet. 
Och den här fina tulpanbuketten i Ernstvasen fick vi av den här superstolta mormorn! 

När den här huvudvärken släpper så ska vi korka upp den här champagnen som vi har fått av Emma och Fredrik och fira!! Gantkläder har lillpysen fått av dom också ❤️ 

Victor var och köpte lite "medicin" till mig igår ☺️ 
3 kilo godis 

3 kilo bebis! 

Ungefär lika sött! 

Nu myser vi vidare.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0