Soffhäng

Nu är påsken och alla födelsedagar slut och vi kan pusta ut! Hela påsken har varit fullbokad med middagar och kalas! Vi har fått massor med fina grejer och nu väntar vi med spänning på den sista presenten som gärna får ta och komma ut nu! 

Ikväll hänger vi i soffan hela familjen. Jag är helt slut och överlever knappt dagen utan min powernap ( på ca 2 timmar 🙄 ) 
Har varit och tjuvat lite böcker hos mamma idag så just nu är det Mari Ljungstedt. 
Min trogna beskyddare ligger i knät också såklart. Han vaktar på mig mest hela tiden just nu, han är nog väl medveten om att han kommer att bli storebror snart ❤️ 



Kommentarer
Postat av: Sanne

Jag såg på fb att din pappa blivit morfar, så jag antar att ni äntligen fått eran bebis! Stort grattis 😊

Svar: Tack så mycket Sanne, det stämmer bra! Nu är han äntligen här!!
Hejahallon

2016-04-05 @ 16:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0