Frank har gjort entré

Nu är han här ❤️ 
Ena dagen på insidan och nästa på utsidan. Hur knasigt och underbart som helst! 

Sista magbilden tog vi på lördagen 39+1 och på natten mellan lördag och söndag startade värkarna. 

Det tog dock till 23.37 på måndagskvällen den 4/4 innan han behagade titta ut! Då med hjälp av sugklocka. 

Han fick en lite dramatisk start i livet och var inte så katig när han väl kom ut men nu 5 dagar senare är han piggast av oss alla! 😊 

3010 gram tung, 50 cm lång och givetvis lika söt som sin mor 😉



I torsdags fick vi äntligen åka hem efter några dygn på BB där dom har hållt koll på den lille men även på hans mamma som tyvärr har åkt på spinal huvudvärk som en biverkning av Epiduralen. 

Jag kan just bara ligga ner vilket är fruktansvärt jobbigt eftersom det enda jag vill är att ta hand om min lille son. 
Som tur är så har han även en pappa och inte vilken pappa som helst, utan världens i särklass finaste pappa! Som har tagit hand om oss båda sen han kom ut. Alla blöjbyten, läkarkontroller, bad, ärenden och matfixande, ALLT har han gjort ❤️ 

Jag vet faktiskt inte ens vad jag ska skriva.. Du har alltid varit helt fantastisk, nu är du även världens bästa pappa! 
Storebror då? 
Han sköter sig också exemplariskt och vaktar på lillebror. 



Så välkommen ut lille vän! Du är redan tokigt älskad av så många! 



Kommentarer
Postat av: Sanne

Vilken sötnos! Hoppas huvudvärken släpper snart 😊

2016-04-10 @ 13:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0