Perfekt vecka!

Bortsett från kryckorna, som har varit ett återkommande inslag den här veckan pga av att jag emellanåt knappt kan gå, så har veckan varit perfekt! 
Jag har hunnit betat av många måsten här hemma och så har jag fått träffa Korre och så mår ju Clintan bättre och bättre! 
Igår var mamma och jag i stan och shoppade lite. 
Nya kängor och en liten växt till hallfönstret

Idag så åkte Victor och jag till Vadstena och åt lite lunch. Strosade runt lite! Eller ja, haltade runt med kryckorna men det var mysigt ändå! 

Nu är Victor iväg på grabbkväll så Clint och jag har myskväll! 
Brasa, stoooor godispåse dessertmästarna. 



Imorgon blir det melodikryss och 75-årsmiddag för mormor! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0