Novembertripp!

Nu mina reskompisar har jag suttit och gjort en riktig nördanalys av hotellen i Warszawa! Arbetsskadad? Javisst! 
Så nu får vi boka! 😄 innan någon hinner att få kalla fötter och dra sig ur (vi behöver inte nämna några namn 😉 )


Igår var jag ensam hemma och fick slänga ihop lite kvällsmat själv. Vad gör man då? Äter precis allt man är sugen på! 
Juice, te, stekt ägg, knäckemacka, oliver, prinskorvar, tomat och pepparkakor! 

Mums! 
Nu har jag precis smält i mig den här och den var inte heller dum! 

Fem minuter kvar! Sen drar vi väl tillbaka klockan en timme! 😔 
Ni får sova så gott den här extra timmen då, jag jobbar vidare här och är INTE bitter alls 😉😊 
Hej svejs! 

Kommentarer
Postat av: Korre

Åh vad bra!! 😃👏🏽

2015-10-25 @ 07:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0