Modus vs Bron

Bron är ju en riktig höjdare och jag blev överlycklig när tredje säsongen skulle dra igång. Samtidigt började TV4 nya serie Modus och efter 2 avsnitt av varje serie satt jag lätt förvirrad. 
Men risk för spoiler nu för er som inte sett de två första avsnitten av respektive serie men jag som kollar på båda serierna genom playtjänster i efterhand och därför såg dom direkt efter varandra började blanda ihop dom! 
I första avsnittet av Bron mördas en lesbisk kvinna, i avsnitt två mördas en präst.
I första avsnittet av Modus mördas en lesbisk kvinna och i avsnitt två mördades en präst. 
Seriöst? 

Att döma so far så har ändå bron övertaget med Saga Norén i spetsen. Och vid det här laget har man ju vant sig vid alla grötätande danskar också! 



För er som reflekterar över att det här inlägget är skrivet klockan två på natten så kan jag sägs att jag ligger vaken tillsammans med min lille hund som inte mår bra. 
Han har haft tre riktigt bra dagar nu i helgen men nu kom visst ett bakslag igen. 
Imorgon hade vi tänkt att åka upp till Maden allihop och hjälpa Per och Karina  att bära in deras nya kök som kommer idag men vi får väl se om Clint och jag får vara hemma istället.. 

När vi var och åt hos mamma igår tog Victor den här snygga bilden på mig


Den förklarar ganska väl hur jag känner mig just nu! 
Håll tummarna för att han somnar om snart min lilla fralla. Det värker i mattehjärtat när han inte mår bra 😔

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0