En ledig onsdag!

Började dagen 06.20 och hann därför äta frukost med Virre innan hann åkte till  jobbet. 
Dagen har efter det fortsatt  i full fart. 
Jag hade en liten lista över saker som jag skulle ta tag i idag och jag har klarat av allihop! 
Putsat alla fönster, tvättat och plockat in all tvätt, bäddat rent i sängen, storstädat huset och gjort rent braskaminen. 

Fick två trevlig avbrott i städningen. Första när mamma kom och drack lite förmiddagskaffe och andra när Korre ringde och frågade om vi inte skulle luncha! Så vi tog ett varv på stan och åt lunch på Gusto. Kräftsoppa! 
Fisk eller skaldjur minst en gång i veckan, check! 😉


Nu hänger Clintan och jag i trädgården. Jag dricker te ur jobbets julklapp! Himla fiffig! 

Jaha, då ska vi se vad Clintan och jag ska slå ihjäl resten av dagen med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0