Soffläge med en hund som är trött och en kropp som gör ont

Jobbade i natt, med kryckorna i högsta hugg men nu går det inte längre. Man blir ju less och trött på allt när det hela tiden gör ont! En bra receptionist är snabb och glad! Jag är långsammare än en 90-åring och gör allt för att hålla humöret uppe men det är inte lätt. 

Igår var jag på akupunktur men det dröjer innan det ger någon eventuell smärtlindring. Det blev faktiskt värre igår efter att jag hade varit där och blev jättetrött på kuppen. Fysioterapeuten tyckte inte att jag skulle jobba. Lättare sagt än gjort. Även fast det finns personal som gärna jobbar mina nätter så känner jag mig ändå helt värdelös som inte kan sköta mitt jobb. 
Men så får det väl vara. I över 3 år har den här värken kommit och gått och hittills har jag bara varit sjukskriven 3 timmar för det. 

Jag håller tummarna för att det här bara är ett extra långt skov och att det går över snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0