Ny dag i Polen!

Här ligger jag i hotellsängen, vaken, kissnödig och täppt i näsan. Men jag tror att jag smyger upp snart och hoppar in i duschen. Vi har en heldag med shopping framför oss! 

Igår började vi dagen med en supergod hotellfrukost. Roligt att äta hotellfrukost någon annanstans än på jobbet! 👍🏼 😊 
Sen gick vi upp till gamla stan och slottet. Väldigt fint och lugnt! 
Jag ska kika sen om mamma tog någon bild uppe vid slottet.. Jag har ju själv lite svårt att fotografera med tanke på att jag går med kryckorna. 



Men det går bra ändå tycker jag, igår gick vi sammanlagt drygt 16 kilometer! 
Öl till lunch, även för Ann-Charlotte Nilsson! 


På kvällen åt vi på en hipp köttrestaurang. Det var väldigt gott och mamma drack öl även där!


Frågan är ju vad hon EGENTLIGEN tycker om denna dryck? 😉 

Två glada mammor! 

Två glada döttrar! 

( Som inte fastnar på bild lika exemplariskt som deras mammor..)
Kulturpalatset med kvällsbelysning

Idag ska vi till Arcadia! Ett av Europas största shoppingcenter med 230 butiker! 😊 Bra dag! 
Men först frukost!  (Och nässpray..) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0