Victor sover, Clintan sover...Fia är vaken.

Klockan är 05.00 och jag ligger här, klarvaken i sängen. Grabbarna sover, Clintan ligger och ylar i sömnen, han drömmer nog om Signe kan man tänka sig! 

Igår var det ju dygnomvändardag som alltid på måndagar. Jag kom hem och kröp ner i sängen vid 08.00 och sov till 11.30. Efter det åkte vi till Linköping och betade av en shoppinglista. Åt lunch på Gula Huset också, vilket var väldigt längesen och som vanligt väldigt gott! 

Efter några timmar i storstan så åkte vi hem och tog emot farmor och farfar på lite kaffe.  

Kvällen fortsatte sen med en vedervärdig löptur i spåret. 4 grader, regn och blåst var inte väderförhållanden som passade mig. Men Victor, jag och Per tog oss ändå ut och sprang. 
5 kilometer blev det men min astma gillar verkligen inte kalluft. 

Så idag blir det gymmet igen i väntan på lite mer humant väder!  Nya löpskorna ska invigas så vi får se hur långt jag kommer i dom. 

Nehe, om man skulle ta och gå upp då?  
Efter gymmet idag blir det först Linköping igen för påskfika på jobbet, sen bär det av mot Ulfåsa Möbler på jakt efter en utomhusmöbel till altandäcket! Vi är ju inte helt överens i möbelfrågan där så vi får väl se vad det blir! 

Jag gillar ju som bekant inte att göra ett blogginlägg utan bild så därför kommer här en som jag hittade i telefonen och som jag inte har visat innan. 
Det är en bild på ett historiskt ögonblick, där en bild var ett måste för att skapa ett bevis på att det faktiskt hade hänt! 

Mamma handlar second hand!! Människan som inte kan gå in på en loppis utan att uttrycka orden "Usch Sofia, ta inte i den där!" Samma fras används också flitigt på sjukhus. 
Tagen på bar gärning mamsen! 

Ha en fin tisdag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0